nuffnang ads

Monday, August 08, 2011

harapan yang sia-sia..

hari ni memang hari malang aku...sebab parking kereta jaa...aku bakal rugi rm100..bayangkan laaa kalau seratus bawa p mall...mesti best walaupun RM100 daripada guna untuk bayar saman...*serius aku tengah bengang

ok...tu mukadimah...sebenarnya ada something yang dah menganggu hari-hari aku...semenjak dua menjak ni *wujud ke perkataan ni dalam kamus dewan bahasa dan pustaka??  aku dah yakin aku boleh teruskan hari-hari aku tanpa dia...tapi kenapa dea mesti wujud balik dalam hidup aku..bagi aku harapan sekali lagi..perlukah semua tu...??
sumpah aku tak tau apa salah aku..kenapa dia mesti kejam dengan aku...kenapa dia mesti layan aku sampai macam ni..aku ada hati jugak...ada perasaan...and kenapa walaupun dia yang salah tapi aku yang sungguh-sungguh jaga hati dia...kenapa aku sebodoh tu...??
bila fikir pasal dea jaa...terus aku down....aku memang tak mampu nak kuat kalau bab ni..entah laa...aku memang tak tau nak cerita kat sapa...sebab tak ada orang yg paham situasi aku...
hari ni..sekali lagi dea hilang macam tu jaa..and sekali lagi aku terpaksa rasa kesakitan yang sama..kalau dia dapat rasa apa yang aku lalui sekarang...aku yakin dia tak kan buat benda yang sama dekat orang lain...

p/s:jawapan pada entri aku sebelum ni...memang tak ada sinar kebahagiaan dah...!!

No comments:

Post a Comment